Ons Uniform

Dassen, t-shirts…
Ons uniform bestaat uit een Moerbeeks scouts-T-shirt en een das.  Voor 10 euro word je de trotse bezitter van een bordeaux T-shirt, en voor 8 euro van een das. Zowel het t-shirt als de das maken deel uit van het verplichte uniform. We willen dan ook vragen deze aan te schaffen, zodat we als een duidelijke groep de straat opkunnen.

T-shirt   moerbeke-waas

We verkopen deze bij de start van de overgang van 09u30 tot 10u30. Ook tijdens de eerste zondagsvergaderingen kan je t-shirts en dassen kopen, en dit dan van 16u30 tot 17u00 (na de activiteit). Later dit najaar voorzien we een pas- en bestelmoment voor onder andere scoutshemden en –truien.

We vragen een scoutshemd aan te schaffen vanaf de jonggivers (6e leerjaar).

Vraag je je af waar je kentekens nu eigenlijk moeten hangen? Meer info vind je hier!

uniform_kentekens