woutersSamentrekking van Welpen en Kabouters. Als je bij de Wouters komt, ben je tussen 8 en 11 jaar. Je kan er met vriendjes en vriendinnetjes spelen en zelf dingen doen of proberen. Knutselen, toneel spelen, op tocht gaan, kamperen en nog veel meer toffe dingen. Het Jungleverhaal zorgt voor een spannende inkleding en een gezellige nestwarmte.
Begint het reeds te kriebelen, heb je zin in fantasie, sport, spel, avontuur, tochten, sjorren, weekends, kampen enz... aarzel dan niet ! Wordt dan nu lid van Souts & Gidsen Vlaanderen Sint-Antonius en je beleeft het allemaal, wekelijks op zondag van 13.30 tot 16.30 uur.
Ben je nog niet overtuigd, dan kan je steeds eens komen proberen. De scoutskriebels komen wel boven nadat je enkele supertoffe scoutsactiviteiten hebt meegemaakt.

Wil je de wouterleiding contacteren?

Stuur dan een e-mail naar wouters@scoutsmoerbekewaas.be of vul het contactformulier in.

Activiteiten:

er zijn geen activiteiten gekend

De leiding van de wouters:

Lana Goossen

totem: Olijke Wasbeer