kapoenenBen je tussen 6 en 8 jaar, dan kan je bij de Kapoenen. Je ontdekt er spelend en ongedwongen de wereld van scouting. Verkleedpartijen, bosspelen, schilderen en voor de eerste maal op kamp. Het is slechts een greep uit een kapoenenleven vol pret, fantasie en expressie.
Begint het reeds te kriebelen, heb je zin in fantasie, sport, spel, avontuur, tochten, sjorren, weekends, kampen enz... aarzel dan niet ! Wordt dan nu lid van Souts & Gidsen Vlaanderen Sint-Antonius en je beleeft het allemaal, wekelijks op zondag van 13.30 tot 16.30 uur.
Ben je nog niet overtuigd, dan kan je steeds eens komen proberen. De scoutskriebels komen wel boven nadat je enkele supertoffe scoutsactiviteiten hebt meegemaakt.

Wil je de kapoenenleiding contacteren?

Stuur dan een e-mail naar kapoenen@scoutsmoerbekewaas.be of vul het contactformulier in.

Activiteiten:

er zijn geen activiteiten gekend

De leiding van de kapoenen:

Delphine Geerinck

totem: Vastberaden Morsa