giversSamentrekking van Gidsen en Verkenners. Je bent tussen 14 en 17 jaar, en omdat jij graag zelf plannen en afspraken maakt, zelf wil beslissen en experimenteren, maken Givers daar plaats voor. Vanuit eigen interesses op zoek gaan naar zichzelf tussen soortgenoten. Avontuurlijke dingen en grotere projecten zoals een survivalweekendje of een filmpje in elkaar boksen... het kan allemaal.
Begint het reeds te kriebelen, heb je zin in fantasie, sport, spel, avontuur, tochten, sjorren, weekends, kampen enz... aarzel dan niet ! Wordt dan nu lid van Souts & Gidsen Vlaanderen Sint-Antonius en je beleeft het allemaal, wekelijks op zondag van 13.30 tot 16.30 uur.
Ben je nog niet overtuigd, dan kan je steeds eens komen proberen. De scoutskriebels komen wel boven nadat je enkele supertoffe scoutsactiviteiten hebt meegemaakt.

Wil je de giverleiding contacteren?

Stuur dan een e-mail naar givers@scoutsmoerbekewaas.be of vul het contactformulier in.

Activiteiten:

er zijn geen activiteiten gekend

De leiding van de givers:

Jannes Dierickx

totem: Charmante Steppelemming