VZW De Moerkluis

VZW De Moerkluis beheert de lokalen van Scouts en Gidsen Sint-Antonius Moerbeke-Waas. Via deze website stellen wij onszelf voor en bieden de mogelijkheid om de lokalen te huren voor weekends, kampen, …

Op deze website willen we jou als potentiële huurder zo goed mogelijk informeren over onze lokalen. Je vindt er informatie over de inrichting van onze lokalen, prijzen, speelmogelijkheden in de buurt, … Mis je iets? Laat ons het zeker weten en wij passen het aan!

Je kan ons bereiken via vzwdemoerkluis@gmail.com

Samenstelling VZW

De VZW bestaat uit een 10-tal leden die zich vrijwillig inzetten voor het beheer en onderhoud van onze lokalen. De samenstelling:

Els Podevyn
Penningmeester
Wouter Van Eeckhout
Ondervoorzitter
Barbara Van Hoecke

Wil je toetreden tot deze enthousiaste groep en zelf jouw steentje bijdragen tot het beheer van onze lokalen? Neem contact op met één van de leden van de VZW.

Logo (1)